Underbara helg

Har haft en underbar helg! Bara roliga saker men den har gåt lite för snabbt..
I fredags så följde jag och emma hem till antonia där vi STORJULBAKADE! Vi gjorde knäck, fugde, pepparkakor och brända mandlar. Jag hade sjukt kul hela kvällen, de där tjejerna är bäst asså <3

I lördags var jag på kvällen på ÖVERASKNINGSFEST FÖR HEDVIG!! Hon fyllde 16 i fredags, och då kände vi att en fest för henne på lördagen skulle passa perfekt! :D

Världens sötaste tjej vid namn hedvig <3
Det var också asroligt och hela kvällen var lyckad, kommer aldrig glömma stunden då alla 12 personer hoppar fram bakom soffor, dörrar, filtar mm och skriker SUPRISE!!
Lyckad helg måste jag säga!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0