White light moment

Efter ett litet uppehåll är jag tillbakaa ;) Blir lite seg på att skriva ibland...
Men måste verkligen lägga upp den här låten- den har fastnat på huvud ett tag men vad gör det när den är så sjukt braa! :D

Tove Styrke - White Light Moment <3

Haft en sjukt bra helg!
Igår var det emma som hade födelsedagsfest, det var riktigt kul men många härliga människor! Sov över där också, så sedan när jag vaknade imorse åkte jag direkt från vaxholm till stan, där jag och familjen gick på Klara soppteater. Var lite trött, lite för lite sömn men det var en trevlig teater iaf! ;)
Skulle lägga mig jätte tidigt idag tänkte jag, men kommer nog inte riktigt göra det... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0