Härligens helg!



Hallåhallå! :D

Nu har jag inte skrivit på en evigheters evighet, jag vet, inte bra alls. Har inte haft tid eller lust, så kan ju säga att det var min bloggpaus, men nu är back on track! :D hihi.
Helgen har varit sjukt bra! En blandning av roligt, mysigt och jaa :) I fredags kom mormor o morfar från finland :)<3 och de kom o hämta mig direkt efter skolan! så vi var hemma och hade det mysigt, åt god middag och kollade på idol! Sedan kring kl 9 gick jag ut och träffade sara och petter och sen gick vi vidare mot ebba lokal, där var det jag, ebba, klara, antonia, clara, kristin, klara, eddy, olivia, petter o sara.! och vi hade en sjukt rolig kväll :)<3 Haha, jag, kristin och petter var minst sagt galna. Kvällen slutade med att jag o krisitin åkte till väsby och träffade martin och sedan hem. Igår var det en hemmadag med mormor o morfar, och sen på kvällen gick vi ut och firade morfar som fyllde 75 år! Jag älskar dig! :)<3 Idag åkte mormor o morfar hem :( Och sedan åkte jag till kista med underbaraste storsten och handlade en kofta, tshirt, ett halsband och fyra ringar! Mycket nöjd! :D
Efteråt träffade jag rasmus :)

Jaja, nu måste jag gå och lägga mig!

Puss Mirjaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0