HELG!!


Nämen tja! <3

Nu sitter jag här i min soffa, har precis ätit några guuuda mackor och ska snart ringa nina och höra
hur det blir med vårt bussluffande, vilket vi tänkte sysselsätta oss med idag! haha :)
Imorgon efter skolan åkte sötaste hedvig med mig in till stan för att jag skulle hämta mitt Thomas sabo-armband som jag hade lämnat in på lagning för typ en och en halv månad sen. haha, så dags nu tänkte jag.
Först blev det en sväng in på wayne's för att köpa varm choklad och bulle för att vi skulle orka med vägen till thomas sabo! det behövdes kan jag ju säga! Vi gick omkring i säkert en och en halv timme för att leta efter affären, jag ringde kompisar och frågade var det låg och de gick in på nätet o kollade, men det visade sig att de hade flyttat till en annan gata och blabla. men så hittade vi till slut! :D och så skulle jag välja ett smycke till armbandet vilket tog en timme till typ, men till slut åkte vi hem, var helt sluuuut! ;)

På kvällen kollade jag på idol, MINNAH VAR BÄST!! :D och så kom hedvig och det var verkligen fredagsmys på högsta nivå! :D Sen dök Johan plötsligt upp kring kl 12 och kom in och vi satt och snackade, najs! :)<3

Ikväll blir det jag och favoriterna ebba, klara och sara! vi får se vad vi hittar på :D

PUSS / Mirreee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0