I know there's someone

Jag känner mig lite tråkig, tillbringar en lördag kväll med att skriva på min labbrapport. Men, det stör mig inte ett dugg, för jag känner mig så bra just nu! Har det trots allt mysigt med bra musik, myskänsla och skriver på (:
Kanske trots allt bli klar med rapporten innan måndag, eller?

Var med anna under dagen, och hade som vanligt en underbar tid. Med anna behöver jag aldrig hitta på något att göra, vi bara är och har sjukt kul ändå. Vi satt i säkert en timme i min hall och lekte framför spegeln, det är anna och jag det. Kommer ihåg allt roligt vi gjorde när vi var små, fan vad kul jag har haft med dig! Allt från egengjorda sjuka lekar till utlandresor och utklädningstävlingar! Älskar dig anna, du är allt för mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0