I väntan på min goda vän


Har precis kommit hem, käkat liite och kollar nu på family guy!
Så med andra ord har jag det ganska chill, hihi :)
Ikväll ska jag och Hedvig sova över, och vi ska till sollentuna och äta på Sam's kebab och
kolla på idol ikväll och så får vi se vad vi gör sen, de kmr bli naaajz! :D
Är lite smått avundsjuk på becka, emilia o tove som ska åka o KOLLA på idol ikväll, JAG VILL JU OCKSÅ!!
Nu går jag mot en gryym helg med Hedvig, Clara i österskär med en massa andra människor, firande av mimmi som fyller åår, friskis med sara! Men men, allt kan inte vara roligt, så det ingår också en hel del pluggande! men jaja :)

Puusso /
Mirjam 

       
                            I våras, härliga tider <333                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0