Pluggaplugga och friskis!



Halloj!
Får skriva ett snabbisinlägg, för ligger redan efter i min planering.. haha inte bra! ;)
En lyckad fredagkväll med min älskling Hedvig! :D God mat, idol och bästa kompis kan ju aldrig bli fel!
Igår blev det en hel del pluggande, och sedan på kvällen bar det av hemma till klara där vi hade de jättemysigt, käkade tacos mums! :D
Sedan åkte jag och clara vidare mot Österskär där vi skulle på fest hos en av claras klasskompisars kompis ;D
Det var jättekul, kände inte så många men vi körde järnet på dansgolvet och flummade runt, hahaha :D
Clara du är underbar <3333333
nääe nu ska jag börja plugga! Sen friskis med saris! :)

Kraam Mirjam!   
                                                
                           

       Tack för en underbar kväll claris! :D

Kommentarer
Postat av: clara

jag tror snarare att det där är du när du sitter och pluggar, din feta tjockis!:)<3

2010-10-11 @ 19:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0