Söndag kväll


Hallå :)
Har precis varit och spelat badminton med pappsen!
Självklart ska han trötta ut mig så mkt som möjligt och köra lång-kort hela tiden,
meeeen det var skitkul! :D Har precis duschat och käkat nu och ska plugga nu.
Kanske inte riktigt vill erkänna för mig själv att jag försöker skjuta upp det när jag
går in på facebook och börjar blogga ist för att kolla upp spanskaläxan, meeen okejdå.
Kanske skjuter upp det liiiite för å vara ärlig. :)

Näe nu blir det historia och spanska! Historieprov imorrn, kmr nog gå bra! :D


                           Bästavän, 10 år med dig nu! <333

Kommentarer
Postat av: Bajs

Tråkig blogg

2010-11-02 @ 00:51:59
Postat av: Anonym

Bajs laura, du är tråkig!

2010-11-03 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0