fredagsmyys & politiksnack

Eftersom jag är sjukis, så händer det inget speciellt en fredagskväll som denna. Ska se på film med mami o papi, hoppas bara de väljer en bra ;)

Jag har börjat märka att det börjat bli en del politiksnack här hemma, nu när syster ska rösta för första gången så har hon blivit lite mer intrsserad av politik än vad hon någonsin varit (: Själv tycket jag det är ganska intressant, men jag har verkligen nada koll på vad vilka parti står för. vilket är synd. Det jag däremot vet är att maud olofsson gillar att klä sig i lila, de senaste dagarna har hon bara vart klädd i lila på debatter. Sjukt att jag har koll på sånt, menmen det är ju mig vi snackar om...
(bara för det hittar jag ingen bild på henne på google med lila kläder -.- :P)
Började nyss fundera på om jag får rösta nästa val, men orkar inte ens räkna ut när det är, laatunge

<3 Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0