Heeelg


Hallååå :)
Nu sitter jag här och har degat ner mig i soffan, sjukt trött efter helgen. Jättekul som vanligt :)
Fredagen spenderades med madde, julia och pekkari på grönan där vi lyssnade på bandet The baseballs! Riktigt bra assåå, sjukt bra band med bra låtar, stod inte still en sekund hoho :) Också åkte jag insane för första gången- och herregud- det var så äckligt läskigt. Jag som inte brukar vara en chicken när det gäller sånt där i vanliga fall, var skiiträdd nu! :P Sedan drog vi hem till mig och kollade på american pie, myys!
Lördag och söndag har jag varit på ängsö med mamma och pappa och laura och linnea! Vi hade det jättemysigt, satt på bryggan och käkade godis, var i husvagnen och tog det lugnt :) <33




                 Gammal bild- minneeeen! Jag saknar dig gmn <33

Puuuuuss Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0