dagens händelse

Jag kan inte sluta lee. Det hände världens roligaste grej på bussen hem, frågan är bara om jag kan förklara den ;)
Jag kommer iaf in på sollentuna station med 627, och då ser jag att 607 står på stationen, klar att åka. Så när mina bussdörar öppnas så springer jag allt vad jag har till 607. Självklart hinner jag precis på innan den åker :P Men sen när jag går i bussgången, så sitter ganska många människor på säterna. Jag går förbi en tjej som jag kännner igen, och då ser jag att det är anna, men hon ser inte mig! Så på impuls sätter jag mig i hennes knä! Hahaha, det tog ett låångt tag innan hon fattade att det var jag, hon typ helt chockad gav ifrån sig ett ljud som typ betydde 'HALLÅ, SER DU INTE ATT JAG SITTER HÄR??' och gav mig världens blick. Sen såg hon att det var gulliga lilla klara och ingen av oss kunde sluta skratta :D

kanske inte låter så kul, men fan vad jag skrattade

<3 Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0