var nöjd med allt som livet ger

Har världens dummaste labbrapport att göra om östersjön. Den ska vara 5-10 sidor, it's killing me slowly!
Kommer troligtvis klaga mkt på den de närmaste två veckorna, det får ni stå ut med :P

Hade en sjukt mysig helg förresten. Eller, om man bortser från lite små händelser... Mina föräldrar och jag åkte ut till en ö i skärgården och bodde i ett mysigt hus, typ utan el och värme. Låter konstigt jag vet, men det var väldigt avslappnande eller ngt sånt. Men när vi hade åkt färjan till ornö, så skulle vi starta bilen och köra av färjan, men bilen vägrade starta, så två färjegubbar och vi fick putta av bilen! Det var lite komiskt faktiskt. Sen när vi kommer till lilla motorbåten, så vill den inte heller starta, men tillslut går det. Och när jag och pappa var ute med båten senare på dagen, så kör jag ju såklart på ett grund! Men det var typ en meter under ytan, så det enda som skadades var proppellerbladen. Men annars var allting great :)

Hade pluggdag med antonia och emma igår, vi satt i mer än två timmar och kämpade igenom matten, som vi har prov imorgon på. Och så bakade vi en sjuukt god vit chokladkaka :D gottgottigottgott <3

With love,
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0