April april

Mirjam misslyckades tyvärr med hennes aprilskämt till mig idag. Hon försökte övertala mig flera gånger att hon brytit benet...men nee lite för ossannolikt enligt mig. Jag menar hon är ju ganska(underdrift) klantig men att hon skulle bryta benet för det...neeee.
Min svenskalärare försökte också på ett aprilskämt, hon sa att vi behövde mer undervisning, alltså skulle vi ha ett 90 min pass svenska i eftermiddag, så vi skulle sluta seeent. Jag såg på henne direkt att hon ljög men emma blev helt ställd. Haha, emma gick på alla aprilskämt idag :)

Du är en riktig sötis du, men lura mig kommer du aldrig att göra :D
Snaart ska jag iväg för att träffa mirre på en middag, och får se vad som händer sen ;) Ha en bra helg allesammans!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0