HELG UNDERBARA HELG


Jupp, så sant som det är sagt.
Min helg började med att jag åkte hem till en trött Westling som tydligen inte fått mkt sömn inatt, så vi tog det bara chillerill. Ok för mig (A) :D Sen bar det av mot Thaien där jag träffade Berggren och vi åt en asgod middag, gick sedan och hyrde Sommaren med Göran (Haha underbar) Och hade det sjukt kul som vanligt! Nu har jag precis varit på bio med Sophia, vi såg No strings attached. Hihi den var mysig, typiskt vår humor! Tror vi garvade högst på bion... no surprise kanske. Snart ska jag käka middag med mami och sen ikväll blir det att träffa Johan och Patrik, blir kul!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Klaraa

good solution there honey! :)

2011-04-02 @ 20:18:36
URL: http://berggrendubbeltupp.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det var en nice kväll, mirre!

2011-04-06 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0