its supernatural

Var ganska chill dag i skolan. Åkte till stan efter för att fixa ett par grejer, bla behövde jag byta en tröja som var snäppet för stor som jag fått av emma o antonia. Grejen var bara att jag behövde gå till 4 hm-butiker innan jag hittade tröjan...Men nu har jag en assnygg tröja i rätt storlek också!
Sen när jag skulle ta tåget hem så gick det inte helt som tänkt. Det skulle gått 15,35, men när jag satt där och klockan var 35 var det ingen rörelse på tåget. tick tack 36,37,38,39... Tillslut ropade någon i högtalarna att tåget inte kunde åka pga av ett sjukdomsfall på tåget, så vi behövde tydligen vänta på ambulans. Tyckte självklart synd om personen som var skadad, men jag ville bara hem. juste, fick världens huvudvärk i slutet av skoldagen, illa. Men tillslut efter ett tag så åkte tåget, och vem går på på karlberg om inte madde? Härligt att träffa den bruden! Lite bra händer alltid ;)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0