like its the last time

Ingen lyckad morgon för mig inte. Vaknade av att pappa var högljudd i köket, så blev sur för det och försökte somna om. Men det gick inte så bra, så istället kollade jag på klockan. 08,40 var den tydligen. Min buss som jag ska ta går 08.41 från sollentuna station. f.a.i.l. Sprang upp ur sängen, och skyndade som bara den för att få med allt i väskan. Var ute ur huset fem i nio. Inte så illa iaf, kom en kvart försent bara ;) Men tydligen hade jag glömt skåpnyckeln hemma också, och ingen frukost fick jag i mig...
Nu har jag också världens huvudvärk, orsaken till detta kallas en inte så tyst nv10b och klassrum utan syre, vilket inte riktigt passar bra när jag behöver råplugga intelligent design och biologi...
Dagens tanke skänker jag till emma älsklingen som är sjuk idag. Hoppas vi ses a manana ;)

♥K

Kommentarer
Postat av: Emma

Nåå vad gulligt. Det gör vi!

2011-04-27 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0