My friday

Fredagen var riktigt lyckad enligt mig! För det första slutade jag 11.40 efter två riktigt chill lektioner. Sen drog vi till emma för att hänga där lite. Spelade lite kort, förlorade aldrig ;) (nästa gång får ni ta i lite mer tjejer för att slå mig...) Lite senare åkte vi till stan, för att fira antonia. Detta skedde genom att äta middag på vapiano i gamla stan. Good mat kan jag lugnt säga! Antonia hade ju ingen aning vad vi skulle göra alls, men hon fick reda på att vi skulle på premiären av Water for elephants(behöver kanske inte nämna att Robert Pattinson är med i den?)! Den var riktigt bra verkligen! Undrar lite hur många gånger jag hoppade till, eller min andning stannades. Se den säger jag! Hoppas innerligt att antonia blev nöjd med sin födelsedagspresent :)

Och nuuuu, ÄR DET PÅSKLOV!!



♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0