Nature control

Fick precis reda på att min kära nya mobil som skulle anlända till min famn troligtvis inte kommer på minst en och en halv månad, istället för nästa vecka. Det sög ju lite, men vad kan man säga annat än force majuere... Det beror tydligen på jordbävningen i japan som gör att delarna till mobilen inte kan tillverkas i fabrikerna där osv. Fast ändå, när jag tänker på de drabbade i japan så känns min mobil inte lika viktig. Hoppas bara min gamla älskling håller ut så länge, hoppas glöden inte slockar.

Min trogna som varit vid min sida i snart 3 och ett halvt år. Det är länge för mig. Blir nog lite sorgligt adjö till mobilen den dagen min nya kommer, men sådant får man ta. Den har sina för och nackdelar, men man får se på den positiva sidan. Även om den stänger av sig själv några gånger om dagen och laggar lite och så, så är den alltid på min sida. Dock har en spricka i bakskalen lyckats uppstå och den växer för varje dag. Men lite till överlever den nog.

♥K
Nu blev man kanske lite nyfiken på vilken mobil jag ska få nu då. Jo det är ingen mindre än Xperia Neo. En röd sådan, om man ändå har haft en röd mobil i 3,5 år kan man väl fortsätta lite längre tänkte jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0