solbrillor på

Lördagen blev en bra dag likaså. På morgonen var jag så otroligt duktig att jag städade hela rummet, dammade av helt(kan säga att det var en deeeel damm) och rensade lite också. Sen mötte jag upp mirrepirre för att gå till centrum och köpa glass i stora lass. Gott gott, dom njöts av i solen vid edsviken.
Middagen bestod av första grillen för året. Gud vad jag saknat grillad mat! Förresten känner man lukten av någon granne som grillar konstant de senaste dagarna.
På kvällen mötte man upp mirre igen, för vi skulle ha en liten picknick! Vid tennisplanen vid edvsviken satt två tjejer under kvällen och åt massa goda kakor och spelade bla yatzy! Härlig kväll ;) när det blev snäppet för kallt cyklade vi vidare till mirre för att också sova där.
Varit lite busig och förstartat sommaren rejält för åt en glass idag också. Med anna i stinsen, och den var minst lika god. Hoppas jag lyckas bryta cirkeln till imorgon...

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0