time to have fun

Nu ska jag in till stan för att möta upp syrran. Vi ska till en Thomas Sabo butik för att fixa min födelsedagspresent! Har inte riktigt bestämt mig för vilken berlock jag vill ha på armbandet men det gör jag väl där. Sen ska vi fika någonstans också.
Ikväll är huset nästan tomt så bjöd över anna på en liten middag. Ska bli härligt att umgås med den bruden.

Anna och jag för lääänge länge sen. Har ingen aning vart det är, kanske kanarieöarna där vi var tillsammans?  Fick min födelsedagspresent av henne förra veckan okcså. Hon hade gjort ett otroligt fint fotoalbum från minnen vi har tillsammans. Allt från semesterresor, rösjöloppet, skärgårsutflyker och härliga stunder de senaste året! Lovely!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0