Tomorrow is sunday

Jupp jupp, mirre har ju redan skrivit om min fredagskväll så slipper göra det :) Men när jag kom hem imorse så hade jag inget att göra så jag följde med föräldrarna på fika i vaxholm. Det är alltid mysigt att komma till vaxholm, och nu när jag känner människor som bor där blir det nästan lite roligare ;) Åt en otroligt god äppelpaj som var sådär perfekt krispig och kryddig men en vaniljsås av otrolig konsistens. Haha, kanske borde bli matrecisent? Tänkte kolla på sista avsnittet av Downton Abbey ikväll, en underbar engelsk serie. To bad det tar slut nu...

♥K

Måste bara säga att nu har jag och sofia anmält oss till blå hajk forsfararna! För er som inte har en aning om vad det är så orkar jag inte förklara, kan bara säga det att ser verkligen framemot det i sommar. För att inte tala om Jamboreen två veckor efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0