Time of our lives


Halloooooooooooo!

Shiet, kände att jag måste in och skriva av mig lite. (Klara vi måste komma igång med bloggen igen nu!)
Har precis upplevt två av de absolut bästa veckorna i mitt liv, på världens bästa World Scout Jamboree! Helt underbart från början till slut med världens skönaste människor, jag njöt av varje sekund. Tänk er att kliva in i en helt ny värld där man kan göra exakt vad man känner för, freaka ur totalt och alla är helt med på noterna! Så var det. Så jävla härlig känsla att bara kunna gå omkring och träffa en massa nytt underbart folk från alla möjliga olika länder. Underbara minnen för livet asså <3 Vill tillbaka nununu. Saknar alla som fan. Saknar fest hos Mange. Saknar att sova i tält. Saknar allt folk. Saknar alla mysiga sång/gitarr stunder. Saknar tamigfan tom de stinkande toaletterna som någon idiot tryckt ner slanor i. Hihi.  

Kom då hem i söndags. Kom hem och åt lite, kramade om päronen ordentligt, storgrät en stund för det kändes så
jobbigt att inte vara på lägret längre, duschade och stack hem till Pekkari! Grymt mysig kväll med härliga människor, men så drar ju människan till USA nu.......... Fan vad jag kommer att sakna honom! :(:( Johan <3
Nu under veckan har jag varit på dansläger på dagarna, Bounce! Sjuuuukt kul asså! Så jävla roligt att dansa igen asså! Sedan har jag träffat några efterlängtade människor, bla Ebba, Klara, Kristin och Becca <3 Har varit en jävligt bra vecka. Ett stort virrvarr av känslor. Känner mig lite urbalans. Har inte hunnit vila någonting sen jag kom hem typ. På lördag drar jag till Finland. Ska bli jättekul att träffa släkt och vänner där och så!

Jävlar vilken sommar det har varit, vill inte att den ska ta slut någonsin. Vill inteeeeeeeee. Men det är fortfarande två veckor kvar, måste tänka positivt! Hela sommaren har varit så lyckad från början till slut asså :) LYCKA













  













Saknar allt

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0