Frisk? Snart?

Urk. Tog nyss min första dos hostmedicin som förhoppningsvis tar bort min hosta från jamboreen. Hoppas också att det inte blir en mer långvarig historia med denna, det räcker nu. Men ändå, sjukan är ju från jamboreen, som ett litet minne. Känns just nu som om jag går på lite allting. Hostmedicin för sjukan, kör på en iprenkur för en skadad fot som kanske är inflammerad och så är det ju p-pillerna. Kommer bli pro på att komma ihåg att ta all mirakelmedicin.
Att köra guldbojen på kvarnis på idrotten idag kanske inte var det bästa för hostan, vi får se.
Förresten, ser ni? Sol, ute. Blå himmel. Förstå gånger på några dagar känner jag. Bra.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0