Right here

Klara is back on track! Mirjam har ju redan dragit jamboreehistorian så det är inget för mig att göra nu. Men kommer nog koppla tillbaka dit mkt längre fram.
Men nu tillbaka från en mysig weekend på Grinda med anna. Vi bestämde oss för att resa iväg lite bara oss två, så det blev att åka till Grinda. Hade en jättemysig och fin upplevelse där. Mest bara snackat och njutit där borta, solat, ätit och gått runt. Det var en annorlunda underhållning också, som var ganska kul. Dock sista natten var lite mindre sömn än man kunnat beräkna. Paret i rummet väggmotvägg på vandrarhemmet hade det ganska hett, om ni förstår. Sängen skakade och hade helst haft öronproppar helt enkelt. Men men, det var en upplevelse i sig haha.
Nu, de sista verkligen sista dagarna på det mest underbara sommarlov jag har haft ska spenderas med kompisar! Men inte bara det utan på torsdag sticker jag iväg med papi och en till kille för att segla! Är verkligen taggad till tusen, var lite för länge sen jag seglade. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0