TAGGAA


Gaaah, var galet trött imorse när jag vaknade. Surprice surprice på en måndag morgon känner jag.
Klackarna flög på och iväg bar det mot skolan, har vart en rätt skön dag:) Därefter bar det av mot burger king med Ebba & Klara. Mums <3 Nu sitter jag och taggar till inför DANSEN IKVÄLL med ömmande fötter, aj. Oooh jag är så taggad! Äntligen påbörjas det igen :D HIHI. Och imorn ska jag seeegla med underbara människor, ska bli roligt! Har börjat snacka med min utbytesstudent, Andrea, nu också! Tydligen hade både hon och jag lagt till fel personer på facebook och en massa knas men nu har vi äntligen hittat varandra, haha. Shiieeet vad jag längtar, kommer bli galet kul! FEST


Sommar, kom tillbaka...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0