"Dom fanns väl ifs i det där landet?"


Hahaa, jag kanske bara är riktigt trött men tyckte faktiskt det var väldigt kul;
Mamma sätter igång pepparkaksbak och ber mig hjälpa till. Jag sätter mig ner vid köksbordet, sjunger jullåtar för full hals och böjrar baka. Jag tar fram kamelformen för att göra en pepparkakskamel då mamma stoppar mig för hon inte tycker att den är tillräckligt julig. Tänker till lite, ångrar sig och så säger hon sedan "Men dom fanns väl ifs i det där landet?" Hahahah, och hon menar ju då Jerusalem. HAHH.

Har gymmat med sara och repat låtar inför julkonserten på lördag osv idag och så är jag trött från igår. Blablabla. Nu ska jag sova.


wiiih

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0