Efter storm kommer solsken

Jag har precis fått det jag exakt behövde. En helkväll och medförande natt med Maja. Lördagskvällen tillbringades i kallhäll, andra gången jag varit där nu. Moi, maja och hennes syster klara gjorde falafel, so var riktigt gott. Sedan blev det otroligt ricos brownies framför brokeback mountain. Ingen av oss hade sett den, värd att se men inte som jag tänkte mig. Bäst kväll som ändå ger mig lite energi för veckan som kommer.
Med maja är det så att jag vi känner varandra så väl, men samtidigt vet vi så lite om varandra. Varje gång vi träffas blir det som en ny livshistoria jag får höra. Inte så konstigt med tanke på att vi träffades för fem månader sen. Glömde tydligen min tandborste där också, en bra anledning till att träffas snart igen.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0