Hell yeaah


Åkte hemifrån för exakt tolv timmar sedan märker jag nu, mot Vilunda för tre dansshower! Och satan vad det gick bra idag, var sjukt tagg och allting satt verkligen, Wiiiiih! Gud vad kul vi haft. Och nu är det uppehåll i ca 1.5 månader.. suger ju lite. Första dansen som var Batman skulle vi vara klädda i helsvart med en vit sminkad mask som skrämde livet ur småbarnen, hehe. Och på Miami var det det neongula linnet och magväskan som gällde. Haha. Åh vad jag kommer att sakna allt. Efteråt bar det av mot en kinarestaurang som pappa fick för sig att han var sugen på, och det klagar jag då inte på. Var så gäälet hungrig och det var så gäälet gott.
Imorn har jag sovmorgon, hih mys! :D Så emilia, om du läser det här, tänk om man kunde börja 10.25 med musik. Vore ju inte helt fel va? Hehehhee...


Jarrå

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0