Te och halstabletter


.... Är min räddning just nu. Ni vet den reklamen där en kille äter pasta som har förvandlats till metall? Som jag för övrigt har stört mig på gaalet mkt förut. Jag kan ju säga att jag vet hur han känner nu. Inte kul alls.
Haha, shiit vilken kväll det har varit asså.
Direkt efter skolan drog jag och Linnea Ekström hem till mig för att fixa våra produkter till vårt UF företag. Satt och fixade med det i två och en halv timme, sen skulle jag käka och sådära och så är plötsligt kl halv tio, och först då blir det att jag sätter mig och tar itu med dom två proven jag har imorgon. Men det känns hyfsat. Har pluggat tidigare också. Gaaaah tagga helg och lov och jul osv nu asså!!! Längtar! Snö borde det också komma tycket jag faktiskt...


Tjoooo  

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0