Tröttsomsatan


Usch, jag är riktigt jävla trött. Haha. Precis som alla andra i min familj.
Liksom jag frågar min mamma varför hon tog becell ist för bregott till sin kvällsmacka för hon äter ju alltid bregott? Klart man undrar... men det tyckte hon tydligen var en jätteonödig och irriterande fråga. Och nu har pappa insett hur pass trött jag är och övertrött som han själv är finns det absolut inget roligare än att jävlas med mig som tappar tålamodet på tre röda. Haha fett jobbigt. Och så måste jag duscha.
Var på zumba med hedvig lindberg. (haha fett skumt att behöva skriva efternamn...) Det var skitkul. Men nu måste jag duscha. Det är inte alls kul. Att jag ordbajsar kanske inte heller är så kul, men wtf jag är trött. då är det okej.


favorit i repris. Tycker om dig läskigt mycket vännen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0