Dagen efter


...Känns väldigt vacker. Känns som om jag svävar runt på små rosa fluffiga moln, jag skulle kunna springa en mil utan svårighet. Haha not. Efter fyra timmars sömn och ett uppvaknande av världens huvudvärk känner man sig inte i det fräshaste laget. Gårkvällen var iaf väldigt rolig! :) Jag, clara, kristin och antonia drog till en kille som heter patrik (25 % av alla som var där hette det typ?) på odenplan där det var många roliga människor, så det vart mucho lyckat! Nu har jag precis käkat frulle och tog en huvudvärkstablett för ett tag sen så den börjar sakta men säkert försvinna så det är skönt! Nu ska jag iväg till Norrviken och träffa Nina och ikväll blir det att käka middag och bowla med tjejerna i klassen, härligt! :D



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0