Godmorning sweden!


chacha bloggeeeeeeeeeeeeeeeeen!
ämen skämt åsido.
Jag och clara sitter här i mitt kök och har precis käkat some noodles, gott kan jag ju tala om!
Har haft en trevlig kväll hos kristin med trevligt folk= trevligt!
Nu ska jag strax slagga asså... men inte än. hihihiihihi.
Måste stanna uppe i tjugo min till för att ally måste komma hem från krogen och jag måste väcka
min brorsa som ska hämta henne... Jobbigt värre. Fast lite kul ändå att få väcka honom. HAHA!
Haha förlåt hörni, känner att det här inlägget börjar spåra ur.. skriver mer imorn när jag är pigg! Och hundra procent nykter...

PUSS


på tal om ingenting, kände ba för att ladda upp den :D

PUSS 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0