To cool for school!


Haha, får väl ta och vända på klaras depptalk igår och säga to cool for school istället... eftersom nästan alla lektioner är inställda idag och jag sitter hemma. :D Jag, Ebba och Laura åkte dit först men efter att jag snackat med några och fick veta att typ alla lektioner är inställda åkte jag hem igen.. får lite dåligt samvete nu när typ 10 pers från klassen ändå är där! Men men... kan inte göra nått nu! Haha fett skönt ändå! :D Nu är det ju liksom helg. Tack snöovädret ;) Fast måste plugga en hel del hemma idag också. Ikväll ska jag och älsklings klara hitta på något roligt, pizza och baka något gott står på schemat, sen vet vi inte... haha myyyys!




Igår!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0