KÖP SILL!


Lite partey partey här hemma nu med familjen asså, haha!:D Våra vänner från skåne är som sagt här och familjen har bjudit hem några vänner och nu står stefan och compani i köket och vrålar till nån mysko låt och dansar järnet, haha älskar't! :D Sjuk familj man har asså.... hihi!
Idag har jag, vickan och lotta shoppat loss i stan! Lika mysigt som vanligt med mina älskade skåningar <3 Aldrig har man tråkigt med dom, Lotta fick en smärre chock när hälften av make up-stores personal var transvestiter med urtajta brallor, lager av smink och platinablont hår, haha!
Hem följde bla en ny foundation och rouge som verkligen behövdes, sedan några klädesplagg och bästa impulsköpet på länge, ett skitsnyggt armband! Imorgon ska vi till Ikea och skopunkten och lite sådära! 

Nu ska jag ut i köket och dansa järnet med de andra, hahah "KÖP SILL!" hörde jag nu xd



Vackraste du, du betyder så mycket <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0