Laga mat, duscha, ICA, baka, städa


Jaaaappi, det var min plan för idag! Är mellan baka och städa just nu, vilket innebär att jag inte pallar städa men jag mååååste ju... Sedan har det ju vart massa annat emellan meeen diggade dock att jag satte upp värsta planen för att hinna med allt! Idag fyller min underbara mamma år och snäll som jag är har jag bakat kärleksmuffins :) Jävlar vad jag kämpat, haha stolt! Och ikväll åker vi ju till Åre, fan vad roliiiiigt! Men kmr sakna alla här hemma såklart <3 Nu ska jag fortsätta ladda ner låtar, sen drar viiiii! Vi ses om en vecka!


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!
(för övrigt en sjukt snygg bild på mig!)


NU DRAR VI!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0