Min nya favoritlåt

Björn Rosenström- Gunilla

Vers 1:
Gunilla är ganska ful
och hon saknar takt och ton
Hon har allt man kan önska
att man aldrig nånsin fick
Men det värsta utav allt,
det är att hon är kär i mig
När hon gör sina attacker,
då får man passa sig
Jag klär av mig naken
och spelar träd när hon går förbi
Men min list känns ganska trist
när hon på min kvist börjar klättra, jag säger:
Refräng 1:
Gunilla, jag mår illa, jag orkar inte gömma mig för dig
Att du blev så äckligt slemmig, hur kan det komma sig?
Gunilla, köp en villa och bosätt dig på Island någonstans
Ja dränk dig i en jökel din jäkel

Kommentarer
Postat av: Klaraa

Mirre, du är konstig..

2011-02-05 @ 11:23:03
URL: http://berggrendubbeltupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0