Nooose

Pappa kom nyss hem med nässprej till mig, som förhoppningsvis hjälper mot min snuva! Haha, jag har aldrig använt det förut, kommer säkert göra fel...

Är det inte konstigt att även fast att ha fräknar är en dominant egenskaper så är frekvensen av det mycket lägre än att inte ha fräknar...Ska försöka förklara det i min labbrapport jag skriver, lycka till mig själv!

Imorgon åker jag hem till antonia med emma efter skolan, eftersom vi inte har badkar hemma måste jag använda mig av antonias för att ta reda på min volym. Ska skriva en labbrapport om min densitet, lite annorlunda men lite roligare labbrapport. Jobbigt bara att räkna ut felet... Efter det så är det dansuppvisning som gäller! Systers dansgrupp har uppvisning, det ser man fram emot, är lite avundskjuk på hennes bra dansrytm eller vad man säger.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0