Ringring

Telefonförsäljare: Hej, jag heter .... och ringer från Månadens bok.
Jag: Hej!
T: Nu är det såhär att eftersom det är alla hjärtans dag idag kommer vi med ett extra bra erbjudande. Om du köper tre böcker så får du också en exklusiv skål av ...? på köpet. Vi står för porto och allting. Har du hört talas om skålens formgivare?
J: Öhh, nej...
T: Inte? Nehe, okej men den är väldigt fin
J: Det tror jag säkert, men jag tror inte det behövs
T: Men skålen är helt gratis!
J: Men jag vill inte ha en skål
T: Varför inte?
J: Jag har inget behov av en skål eller böckerna för tillfället
T: Men du kan ge bort skålen om du inte vill ha den!
J: Det kan jag, men nej tack...
T: Jag kan återkomma en annan dag ifall du inte mår så bra just nu?
J: Jag mår bara bra, men jag vill inte ha en skål!
T: Nehe, okej...Är du säker?
J: JAAA!

Är det bara jag som blir otroligt fustrerad av telefonförsäljare?? Kommer ihåg när en annan kille ringde och ville undersöka allt jag kunde om olika köpcentrum, satt fast med honom i 15 min när jag betygsatte allt och lite till....
Men men hon gjorde ett bra försök för att få mig vilja ha den där skålen måste jag säga!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0