shaketheglitteroffyourass

Igår var det ju min systers dansuppvisning, och den var en av de bästa jag sett! Har nog inte riktigt insett hur fin syster min är innan. Det var typ filmtema, men massor av danser från t.ex. twilight, james bond, glee, so you think you can dance, bollywood och meer! Loved it! :)


(Väldigt likt en dans från igår!)

Innan det var jag hemma hos antonia och badade badkar, konstigt som det låter. Det var väldigt kul att försöka mäta volymen av mig, för det första var det inte det enklaste att få plats med hela kroppen under vattenytan, flöt ju upp :P Men antonia tryckte ner mig medan emma markerade vattennivån, sen för att se hur stor volymen var krävdes det några hinkar. Egentligen, hur många liter rymmer ett badkar?? Svar: Fööör mångaa!
Idag var en ganska sooft dag, hade två timmar sv ist för fysik. Vi har börjat med kreativt skrivande! Skrev några dikter, men sen tyckte kali att de var för deppiga så skrev en om choklad också, Största lyckan i världen.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0