Stronger

Nuu har jag o mirrepirre varit duktiga! Vi har kämpat oss igenom ett förjävligt spinningpass! Planen var cirkelfys men bussen bestämde sig för att vara 15 min sen, vilket inte var så uppskattat av oss, men men jag har tränat nu och känner mig duktigt.

Egentligen, just nu vill jag att det ska bli helg, eller varför inte lov? Bara bort med allt skolarbete, som kränger sig på mig och man kan inte fokusera på ngt annat. Det har inte gått många veckor av terminen men jag är nästan slutkörd. Varje vecka är det flera prov, inlämningar, labbrapporter, redovisningar, you name it. Borde det egentligen vara en gräns för hur mkt en tonåring klarar av? Men jag lyckas ändå klara mig igenom, och det ska jag fortsätta göra. För när allt är slut så vet jag hur sjukt stolt jag kommer vara över mig själv, och då vet jag att jag klarar vad som helst. Nu på vägen har jag också underbara vänner, jag säger bara vänner är livet! Kom nyss fram till att mirre borde vara min livscoach, otroligt bra råd från den tjejen!

En positiv sak, de senaste dagarna har jag förälskat mig i Mike Posners album - 31 Minutes to takeoff. I like kan jag säga, särskilt Please dont go, den är fast i huvudet. Så med musik i högtalarna kan jag nu återgå till reality- biologilabbrapport(men sen kanske det är ngt bra på tv :P).

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0