Sunny sunday

Hääärlig lördagskväll för min del! Mötte upp emma i sollentuna centrum, där vi handlade nödvändiga matvaror för att göra en gourmetmiddag! Sen skulle vi hyra film, var lite svårt men kom till slut fram till "The imaginarium of Doctor Parnassus". Det var....en annorlunda film kan man lungt säga.

Men vi lagade iaf lax med pesto(hemmagjord såklaaart!) och till efterätt -chocolatefondu! Godast middag på läänge :) När emma sen skulle hem till vaxholm senare på kvällen så var bussen så försenad från sollentuna så hon skule missa den från danderyds sjukhus så vi bestämde oss för att gå hem till mig igen och hon skulle sova över, lite bra iaf. Det svåra var sedan att gå upp kl 7 imorse för hon skulle på en tävling, men men vad gör man inte för sina älsklingar? Jag gick och sov sen igen så det gjorde inte så mkt för mig :)

Frågan är vad man ska göra idag?

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0