To school for cool....

Jag börjar faktiskt närma mig färdiga Fysik och Biologilabbrapporter! Den känns helt okej just nu, men vet att jag kommer sitta vid deadline imorgon för dem verkligen inte känns färdiga...
Jag har lite svårt att komma på något att skriva i dem egentligen, men gör mitt bästa.
Fysiklabb = Ta reda på min kropps densitet, beräkna felet på resultatet och hur noggrant jag mätt
Biologilabb = Undersöka allelfrekvenserna av vald egenskap, besvara frågor angående genetisk rådgivning mha Hardy Weinbergs lag.
Tänker lite lite såhär om labrationerna...



Hade matte B prov idag också. Det var stressigt innan kan man säga! Vi hade 30 min på oss att äta lunch, det läraren inte tänkte på är att vi fick stå i matkön i 15 min. Sedan var det att stressäta i 10 min för att springa och hämta grejerna och ta sig till provsalen. Det gick helt okej men var otrolig ofokuserad den första kvarten, varje tal jag gjorde blev fel fastän jag vet hur man skulle göra... Men är ändå ganska nöjd :)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0