Härlig dag

Skrev ett inlägg igår om Romme, meeeen nu när jag går in på bloggen ser jag att den inte publicerades? Weird. Vi hade det iaf asmysigt och roligt! :) Bra sällskap, bra väder och bra avslut med mysfilmen avatar påvägen hem, digga! Så det blev ju grymt lyckat! Men efter regn kmr sol-och tvärtom kan man väl också säga? För nu sitter jag nämligen här hemma i soffan ist för i skolan, sjuk! Har typ samma känsla som när man är bakis, fast ännu värre. Helt tung i kroppen, ont i huvudet, helt kontig i magen, ingen matlust :S Bläääää.
Hoppas verkligen inte det håller i sig, jag vill dansa ikvääääll!
Aja, ha en bra dag! Jag lär ju sitta här på soffan ett bra tag till... ;)











PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0