Varför går helgen för fort?

Underbar fredag, underbar lördag, underbar söndag. Men det går lite för fort...
I lördags efter jag vaknat hos mirre så åkte jag på Terrakotta utställningen på Östasiatiska Museet, det var lite kul att se men förstår fortfarande inte riktigt anledningen till vrf man skapade alla dessa lersoldater.

Ringde runt som en idiot och försökte hitta någon att träna med senare, fick först ett napp från bella men sen kunde hon inte. Men gav inte upp så åkte och tränade ändå,  duktig som jag är :)

Idag så åkte jag och Bella till stinsen, länge sen jag träffade henne, länge sen jag var i stinsen, perfekt kombination alltså!
Hittade faktiskt ganska många fina saker men orkade inte köpa ngt förutom en roshärlig tröja :) Men som vanligt kommer hon hem med en massa kap!
Ska senare ikväll åka och träna, kommer komma hem död. känner det på mig :P

Har saknat den här ängeln verkligen!

Cool som jag är kom jag på två sätt att ha denna topp!

Snyggaste outfiten jag hittade på MQ!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0