Änglagård- tredje gången gillt


Hallå!
Nu sitter vi här med två datorer framför oss och ebba spelar-tro det eller ej- sims 2. Hihi :) Har precis kommit hem från att ha varit på bio i kista med sara och petter, vi såg Änglagård- andra gången för mig! Skithärlig film, måste verkligen se ettan och tvåan! Efter mycket skratt (jag hördes nog mest i biosalongen, surprice?) gick vi och käkade på max, för man får ju värsta erbjudandet på baksidan av biobiljetten, en originalburgare för 19 spänn liksom!!! Fan då, börjar låta som laura här.. ;) Nu tänkte vi chillaxa resten av kvällen; spela mitt älskade sims, se på film, mys! Har fått veta nu att historieprovet inte alls är på måndag som jag trodde utan på torsdag! Så har pluggat färdigt för ikväll, hinner ju plugga på imorn och i veckan så det är skönt! :)



 
Gamla bilder, i åttan :) Du är bara för underbar, älskar dig.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0