At rasmus place

Här befinner man sig alltsååå. :) Har precis käkat middag och har tillbringat kvällen här med att flumma runt, hihi najs! :) Har pratat med mina föräldrar om Korsica också och vi har bestämt att de följer med mig och sara och det blir antingen i sommar eller på höstlovet- så det blir av! Oooooh vilken lycka :D Ifs hade det varit på sommaren om vi fick bestämma men mamma o pappa tyckte det vore bättre på höstlovet, det viktigaste är ju att resan blir av! Nu ska vi spela poker, jag kmr såå lätt vinna över rasmus ;) hihi. Men sedan måste jag tyvärr gå över till the serious business- plugg!

Puss på näsan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herre gud mirjam, jag kanske inte kan ? :P

2011-01-14 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0