Auditions

Jag ser att klara var på gott humör här, haha gumman då.
Har suttit och skrivit engelska från dess att jag kom hem från dansen, och känner mig ganska nöjd nu! Lite finslipningar här och där och sen är det bara att övaövaöva! Men jaaaa, över till roliga grejer=Audition! Det gick väldigt bra, sä är jättenöjd med mig själv! :D Förutom lite i slutet när jag var så sjukt trööött. Ser fram emot att dansa House, har inte gjort det tidigare så det kmr bli galet najs!! hihi :D Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig! 

Puss o godnatt! <3


Skolavslutningen i 9:an. Åh, jag saknar allt med den här bilden! Kärlek till er tjejer!

Kommentarer
Postat av: clara

visste att du saknade sameh, heheheh!;)<3

2011-01-20 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0