Back 2 life, maybe not....

Jag förstår inte vad problemet är, försöker ladda upp en youtubevideo här men icke sa nicke, blogg.se vill inte förstå det "/

Iaf, E-type har tydligen släppt en ny låt. omg läänge sen han fanns i mina hörlurar, och haha vilka minnen jag har med hans låtar. Men seriöst, jag tror inte på detta. Han borde satsa på ngt annat
Den heter "Back 2 life", för er som orkar lyssna på den...

Det var en sköön dag idag, slutade 12.45! Jag emma och antonia åkte in till stan och hängde där lite. Häärligt härligt, det var ett tag sedan! Ni skulle sett när jag och emma gick i trappor asså, bådas lårmuskler är helt körda, hoppas smärtnivån går ner liite tills imorgon.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0