Back on track

Nuu är klara tillbax igen! :D
när jag gick på bussen som gick hem idag, var den enda lediga platsen längst fram. Jag valde mig då att sitta där, och förstog sedan varför den var tom. Busschauffören gillade tydligtvis arabiskmusik, så jag tillbringade 20 minuter av att försöka ignonera ljudet, vilket gick som det gick. Jag har fullt förståelse att chauffisen gillar arabisk folkmusik, men jag kna knappast säga att det var en njutning för mig...´

Iaf, om snart två timmar sticker jag iväg på en planeringshelg med scouterna, i en stuga utanför Nyköping tror jag :)
Men nästa vecka kommer nog ett inlägg om min julresa till Flooorida :D Har haft fullt upp nu i veckan så har inte hunnit skriva, men hinner skriva nu iaf att jag hade det otroligt bra i USA!

P&K
Klaraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0