Bästa stunden är nu

Nu är man hemma efter midvinterblotet(scouthelg)! Det var en otroligt rolig helg, första kvällen - jag och mirre asså, kan inte beskriva med ord -
Vi var i en stuga utanför stockholm, tillsammans med ledare och hade en mysig och bra planeringshelg kan man nog säga :) På lördsagskvällen gick vi ett fint ljusspår och hade det ännu bättre på kvällen, däremot skickades några sms från min mobil som jag verkligen inte skrev...
Hade snöbollskrig också igår, måste säga att jag fick in en bra träff på mirres ansiskte :P Det blev blött kan man säga. Annars var vi mest inne och lyssnade på föredrag och diskuterade olika frågor, lite planering inför våren också.
Tråkigt men sant, nu är det plugg som gäller.

♥ Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0